آموزش نوین آیلتس

آموزش ترفند های آیلتس با جدیدترین متود های آموزشی

آموزش نوین آیلتس

آموزش ترفند های آیلتس با جدیدترین متود های آموزشی

چگونه نام کاربری را در اینستاگرام تغییر دهیم؟

بیشتر شبکه های اجتماعی ، از جمله اینستاگرام ، اجازه تغییر نام کاربری را می دهند. شاید از نام کاربری فعلی خود خسته شده اید و می خواهید نام کاربری لذت بخشی تری داشته باشید؟ یا نام کاربری شما کلمه ای بود که با دوست پسر یا دوست دختر سابق شما ایجاد شده است ، و دیگر نمی خواهید پس از ترک آن از آن استفاده کنید. در همان زمان ، آنها ممکن است فکر کنند که حساب شما توسط دیگران استفاده می شود ، بنابراین ممکن است بخواهند نام کاربری شما را تغییر دهند. ما یک راهنمای تغییر نام کاربری اینستاگرام برای دنبال کنندگان خود آماده کرده ایم که به همه این دلایل یا به دلایل مختلفی که ما در اینجا لیست نکرده ایم ، می خواهند نام کاربری خود را تغییر دهند. با دنبال کردن مراحل زیر می توانید به راحتی نام کاربری اینستاگرام خود را تغییر دهید. شما همچنین میتوانید با خرید فالوور ایرانی اینستاگرام بیزینس خودتان را بزرگ کنید.

خواه از Android یا iPhone استفاده کنید ، می توانید نام کاربری Instagram خود را مستقیماً از برنامه تغییر دهید. اگر نمی خواهید آن را از طریق برنامه تغییر دهید ، می توانید آن را از صفحه وب اینستاگرام نیز تغییر دهید. در این مقاله می توانید پاسخ این سوال را پیدا کنید که چگونه نام کاربری اینستاگرام را با بیش از یک روش تغییر دهید. https://www.debate.org/amirhoj/

چگونه نام کاربری را در اینستاگرام (2020) تغییر دهیم؟
نام کاربری اینستاگرام شما نامی است که با رمز عبور خود در صفحه وارد می کنید و هنگام ورود به حساب کاربری شما ظاهر می شود. نام کاربری شما می تواند هر کلمه ای باشد ، همچنین شماره ، تاریخ ، علامت ویژه یا آدرس ایمیل است. به خصوص نام کاربری کسانی که 3-4 سال پیش حساب اینستاگرام خود را باز کرده اند معمولاً آدرس ایمیل آنهاست. هنگام ورود به حساب کاربری خود هرگز نباید نام کاربری خود را فراموش کنید و به یاد داشته باشید که حتی در صورت تغییر رمز ورود به آن نیاز خواهید داشت.

برای تغییر نام کاربری اینستاگرام خود از طریق برنامه می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.
از طریق تلفن وارد برنامه شوید.
وارد صفحه پروفایل خود شوید
ویرایش نمایه را از منوی تنظیمات که نمایه را ویرایش می کند ، انتخاب کنید.
روی ویرایش نمایه کلیک کنید.
اکنون بر روی نام کاربری موجود در آن کلیک کنید. نام کاربری را که می خواهید تغییر دهید وارد کنید ، یعنی می خواهید نام جدیدی بخرید.
لطفا توجه داشته باشید که نام کاربری یکسان بیش از یک نفر نمی تواند استفاده کند. بنابراین ، اگر نام کاربری که انتخاب کرده اید توسط شخص دیگری قبلاً استفاده شده باشد ، سیستم اجازه نمی دهد آن را دریافت کنید. می توانید نام کاربری خود را با افزودن حروف ، اعداد یا آیکون های مشابه در کنار آن سفارشی کنید و می توانید نام کاربری نزدیک به نام کاربری مورد نظر خود دریافت کنید.
پس از تایپ نام کاربری قابل انتخاب ، تأیید را کلیک کنید. بنابراین ، نام کاربری شما تغییر خواهد کرد.

 

 


چگونه نام کاربری اینستاگرام را از رایانه (از طریق وب سایت) تغییر دهیم؟
برای تغییر نام کاربری اینستاگرام خود از کامپیوتر می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

رایانه خود را روشن کنید و سپس می توانید هر صفحه مرورگری را باز کنید. برای تغییر نام کاربری اینستاگرام خود در وب می توانید از هر مرورگری از جمله google ، safari ، آتش بازی یا اینترنت اکسپلورر استفاده کنید.
پس از باز کردن مرورگر خود ، به Instagram.com وارد شوید.
با باز شدن این صفحه ، از شما می خواهد که اگر قبلاً وارد سیستم نشده اید وارد حساب خود شوید. اگر قبلاً از طریق مرورگر به حساب خود وارد شده باشید ، حساب باز خواهد شد.
پس از ورود به حساب خود ، به صفحه نمایه خود بروید.
در این صفحه ، به بخش ویرایش نمایه بروید.
روی جایی که نام کاربری شما در این صفحه نوشته شده کلیک کنید.
نام کاربری خود را در اینجا حذف کنید و نام کاربری را که می خواهید جایگزین کنید تایپ کنید. اگر نام کاربری که می خواهید دریافت کنید توسط شخص دیگری استفاده نمی شود ، می توانید آن نام کاربری را دریافت کنید. با این حال ، نمی توانید نام کاربری مورد استفاده شخص دیگری را دریافت کنید.
پس از انتخاب نام کاربری مناسب ، دکمه تأیید یا اعمال را کلیک کنید.
بنابراین ، نام کاربری اینستاگرام خود را تغییر خواهید داد. می توانید نام کاربری را در اینستاگرام از طریق برنامه تلفن همراه ، یعنی از طریق تلفن تغییر دهید ، یا اینکه از طریق وب سایت به راحتی از طریق رایانه این کار را انجام دهید. همچنین بررسی کنید: "چگونه حالت تاریک را در اینستاگرام روشن کنیم؟"

 

مشکل تغییر نام کاربری اینستاگرام و راه حل (2020)
روند تغییر نام کاربری اینستاگرام به راحتی انجام می شود همانطور که در بالا با دو روش مختلف توضیح دادیم. با این حال ، اگر در روند تغییر نام کاربری خود با مشکلی روبرو شدید ، می توانید راه حل را در این مقاله پیدا کنید. در هنگام تغییر نام کاربری ، نمی توانید نام کاربری را شخص دیگری دریافت کنید. بسیاری از کاربران این مسئله را مشکلی می دانند و از ما کمک می خواهند. اما در واقع مشکلی نیست ، این قانون اینستاگرام است. بیش از یک نفر امکان استفاده از نام کاربری یکسان را ندارد. زیرا پیروان شما را با نام کاربری خود پیدا می کنند و بر این اساس آنها را دنبال می کنند. اگر می خواهید نام کاربری مشابه نام کاربری استفاده شده داشته باشید ، می توانید با قرار دادن آیکون ها ، اعداد یا علائم در ابتدا یا انتها مشکل را برطرف کنید.

 

آیا محدودیتی برای تغییر نام کاربری اینستاگرام وجود دارد؟
سوالات زیادی از طرف پیروان ما وجود دارد که آیا محدودیتی برای تغییر نام کاربری اینستاگرام وجود دارد یا اینکه بعد از مدتی مسدود می شود. اینستاگرام بسیاری از معاملات انجام شده از طریق این نرم افزار را به منظور تمایز بین افراد حقیقی و نرم افزار ربات محدود کرده است. اگر تعداد معینی از اقدامات بیش از حد معمول انجام شود ، وضعیت مسدود شدن وجود دارد. مانع تغییر نام اینستاگرام وضعیت متداولی نیست.

 

نام کاربری اینستاگرام تغییر نمی کند (خطا)
خطای تغییر نام کاربری اینستاگرام مشکل رایجی نیست. در صورت بروز ، چندین دلیل احتمالی وجود دارد. اول از همه ، شما باید مدیر حساب باشید تا بتوانید نام کاربری را در اینستاگرام تغییر دهید ، اگر مدیر اصلی نیستید ، نمی توانید نام کاربری را تغییر دهید. در عین حال ممکن است برخی حرکات غیرمعمول در حساب شما دیده شده و اقدامات شما توسط اینستاگرام مسدود شده باشد.

اگر اپلیکیشن اینستاگرام شما به روز نباشد ، برنامه به درستی کار نمی کند زیرا در حافظه تلفن شما فضای خالی وجود ندارد یا اگر به دلیل برخی مشکلات فنی مشکلی در برنامه وجود دارد ، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد. با این حال ، جدا از اینها ، خطای تغییر نام کاربری اینستاگرام خطای رایجی نیست.

 

چه نام کاربری را نمی توان در اینستاگرام گرفت؟
همانطور که برچسب های ممنوع در اینستاگرام وجود دارد ، نام های کاربری ممنوع نیز وجود دارد. همانطور که در بالا ذکر کردیم ، شما نمی توانید نام کاربری مورد استفاده شخص دیگری را دریافت کنید. جدا از آن ، شما نمی توانید کلماتی را که از هر مذهب ، نژادپرست ، جنسیت ، پورنوگرافی ، کودک سالاری و موضوعات مشابه پشتیبانی یا بیان می کند به عنوان نام کاربری در نظر بگیرید. به جز کلمات موجود در موضوعاتی که در بالا ذکر کردیم ، می توانید تمام کلمات را به عنوان نام کاربر در نظر بگیرید.

علاوه بر این ، می توانید بسیاری از خدمات رسانه های اجتماعی را خریداری کنید. برای تقویت نمایه اینستاگرام خود ، خدمات ما را در اینجا بررسی کنید.

  • یاسر موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی