آموزش نوین آیلتس

آموزش ترفند های آیلتس با جدیدترین متود های آموزشی

آموزش نوین آیلتس

آموزش ترفند های آیلتس با جدیدترین متود های آموزشی

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

لیسنینگ آیلتس

لیسنینگ یکی از مهم ترین چهار مهارت آیلتس می باشد. در وهله ی اول برای زبان آموزانی که سطح زبان متوسط و یا رو به پایین  دارند پیشنهاد می شود کتابlisten here  را مطالعه کنند.  این کتاب همچنین برای کسانی که می خواهند در آزمون PTE شرکت کنند بسیار مناسب می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمون آیلتس روی لینک کلیک کنید.

این کتاب شامل ۲۸ درس و هر درس راجب موضوعات مختلف صحبت می کند. هر درس این کتاب شامل ۲ متن به همراه تمرین های متنوع و همچنین تعدادی تمرین های اضافی برای تقویت تلفظ واژگان و تقویت مهارت اسپیکینگ است. هم می توان به صورت خودخوان و هم به صورت مکمل در کنار کتاب اصلی مطالعه شود .    

 

برای آشنایی بیشتر با تقویت مهارت های لیسنینگ خود روی لینک کلیک کنید.

 

 یک از خوبی های این کتاب می توان به وجود پاسخنامه در انتهای کتاب اشاره کرد که برای زبان آموزانی که می خواهند به صورت خود خوان مطالعه کنند بسیار مفید می باشد. سطح این کتاب از آسان شروع می شود و کم کم سخت می شود. این کتاب شامل طیف گسترده ای از لهجه های مختلف را دارا می باشد که برای زبان آموزانی که می خواهند در آزمون های بین المللی شرکت کنند بسیار مفید می باشد .

در وهله ی دوم بعد از مطالعه ی کتاب listen here می توانید از کتاب Tactics for listening استفاده کنید. این مجموعه دارای سه سطح Basic, Developing, Expanding می باشد که توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده و تاکید آن روی لهجه انگلیسی آمریکایی است.

هر کتاب از مجموعه Tactics for Listening دارای 24 درس است که هر درس به موضوعات روزمره ای مانند حمل و نقل، همسایه ها، مشاغل، سرگرمی ها، فیلم… می پردازد. در پایان کتاب دانش آموز هر سطح می توانید لغات مهم استفاده شده در کتاب را به تفکیک درس مشاهده کنید.

بعد از مطالعه ی این دو کتاب معرفی شده می توانید سراغ کتاب لیسنینگ آیلتس بروید.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.