آموزش نوین آیلتس

آموزش ترفند های آیلتس با جدیدترین متود های آموزشی

آموزش نوین آیلتس

آموزش ترفند های آیلتس با جدیدترین متود های آموزشی

پنل ویو اینستاگرام چگونه خدمات خود را ارائه می دهد؟

 

واقع اینستاگرام با این که این روز ها بسیار در زمینه به اشتراک گذاری محتوای تصویری پیشرفت داشته است، ولی در همان اوایل فعالیت هم خدمات اولیه خود را به صورت محتوای تصویری ارائه می داد.در واقع این شبکه اجتماعی قدرتمند از همان اول فعالیت باور بر این موضوع داشت که محتوای تصویری، بسیار می تواند تاثیر گذار تر از هر محتوای دیگری باشد. لذا افزایش ویو محتوای تصویری در اینستاگرام نیز روز به روز بیشتر اهمیت پیدا کرد. اما چگونه می توان بازدید پست های اینستاگرام را افزایش داد؟ پنل ویو اینستاگرام می تواند پاسخ این سوال باشد. لذا در ادامه همراه ما باشید.

 

 

پنل ویو خدمات خود را چگونه ارائه می دهد؟

 

اگر حتی مدت کمی در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، متوجه می شوید که افزایش ویو در این شبکه اجتماعی از چه میزان اهمیت برخوردار است؛ به همین دلیل است که ابزاری به نام پنل ویو اینستاگرام به وجود آمده. در واقع با استفاده از این ابزار و پلتفرم به وجود آمده، شما می توانید هر تعداد ویو مورد نظر را برای محتوای تصویری خود خریداری کنید. اما پنل های ویو اینستاگرام خدمات خود را به چه شکل ارائه می دهند؟ به طور کلی پنل های تجت وب سایت، اپلیکیشن و ربات شکل می گیرند و شما می تواند به دو روش مختلف از خدمات ویو آن ها استفاده کنید.

برخی از پنل ها ابتدا تعداد ویو و لینک محتوای مورد نظر را از شما دریافت می کنند و سپس، ویو مورد نظر را به شما ارائه می دهند. اما در روشی دیگر، ربات ها پیشنهاداتی را به شما ارائه می دهند و شما بسته به تعداد ویو محتوایی که دارید، می توانید یکی از پیشنهادات را انتخاب کنید. معمولا در زیر هر پیشنهاد، مبلغ آن هم قرار داده شده است. دقت داشته باشید که در هنگام استفاده از خدمات پنل ویو اینستاگرام ارائه لینک محتوا بسیار مهم است. شما می توانید به راحتی لینک پست مورد نظر را از پیج خود انتخاب و به پنل بدهید.

به طور کلی اینستاگرام مخالف استفاده از پنل های مختلف می باشد. الگوریتم اینستاگرام با توجه به بروزرسانی هایی که در چند سال گذشته داشته است، بیشتر اصرارش بر روی فعالیت های نیرو های انسانی می باشد. در واقع اینستاگرام اصرار بر این دارد که پیج ها با استفاده از فعالیت خود ادمین رشد و پیشرفت داده شوند. ولی در کل اگر استفاده از پنل ویو مطابق قوانین الگوریتم انجام شود، مشکلی برای پیج رخ نمی دهد. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم. همراه ما باشید.

 

مشکل لایک پس از خرید ویو

 

همان طور که در بخش قبلی هم گفتیم، شما می توانید با استفاده از پنل ویو اینستاگرام برای پیج خود و محتوایی که دارد بازدید خریداری کنید؛ اما در این بین یک مشکل بزرگ وجود دارد که مخاطبین یا اصلا به آن فکر نمی کنند و یا این که پس از خرید ویو، با آن مواجه می شوند؛ این مشکل چیزی جز بهینه نبودن آمار پست های شما نیست. فرض کنید پس از خرید ویو، پست های شما به طور میانگین دارای 1 ویو و تنها 100 لایک هستند. چنین آماری آیا مناسب است؟ آیا مخاطبین پیج از خرید ویو توسط شما مطلع نمی شوند؟

قطعا که همین طور است. اما جای نگرانی نیست و شما دو راه حل پیش روی خود دارید. اولین راه حل این است که همراه با استفاده از پنل ویو اینستاگرام برای پیج خود، از خدمات خرید لایک نیز استفاده کنید. به طور مثال اگر اقدام به خرید هزار ویو می کنید، حداقل 700 لایک نیز در کنار آن بخرید. اما این راه حل می تواند بسیار برای شما هزینه در بر داشته باشد. می توانید از قابلیت جدید اینستاگرام نیز به عنوان راه حل دوم استفاده کنید. در واقع چنانچه تنها دیدن تعداد ویو توسط مخاطبین برای شما اهمیت دارد، می توانید تعداد لایک های محتوا را پنهان کنید.

از آن پس تنها تعداد ویو است که به مخاطبین نمایش داده می شود. این کار اصلا خلاف قوانین اینستاگرام نیست؛ بلکه قابلیت جدیدی می باشد که جهت حفظ حریم شخصی، اینستاگرام برای کاربران خود منتشر کرده است.

 

تعرفه استفاده از پنل ویو اینستاگرام

 

حال دیگر حتی می دانید که پس از استفاده از پنل ویو اینستاگرام چگونه باید مشکل تعداد لایک را حل کرد؛ اما اصلا تعرفه استفاده از پنل ویو اینستاگرام چه میزان می باشد. به طور کلی هیچ تعرفه ثابتی را نمی توان تعیین کرد؛ چرا که همه چیز بستگی به تعداد ویو انتخابی شما دارد. طبیعتا تعرفه خرید هزار ویو، بسیار متفاوت با تعرفه خرید 5 هزار ویو است.

همچنین موضوع مهم دیگری که در تعیین تعرفه تاثیر دارد، پلتفرم مورد نظر است. در واقع برخی از پنل ها خدمات ویو را با قیمت های منصفانه و برخی دیگر با قیمت های غیر منصفانه ارائه می دهند. به سمت پنل ویو اینستاگرام بروید که از اعتبار و سابقه خوبی برخوردار می باشد.

 

سخن نهایی درباره پنل ویو اینستاگرام

 

برای پیشرفت پیج اینستاگرام خود تا جایی که مشکلات امنیتی رخ نمی دهد، سعی کنید از هر راهی استفاده کنید. دقت داشته باشید که پس از استفاده از پنل ویو اینستاگرام بسیار مهم می باشد که از ترفند های طبیعتا افزایش ویو و لایک هم استفاده کنید. امیدواریم که این بلاگ برای شما نیز مفید بوده باشد.

  • یاسر موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی