آموزش نوین آیلتس

آموزش ترفند های آیلتس با جدیدترین متود های آموزشی

آموزش نوین آیلتس

آموزش ترفند های آیلتس با جدیدترین متود های آموزشی

چرا ما از عطر و ادکلن استفاده می کنیم؟

ادکلن ها با تأثیر بر وضعیت روانی و رفتاری ما می توانند از یکدیگر متمایز شوند. عطرهای شما با تحقیقات ثابت شده است که آنها می توانند در واکنشهای شاد ، آرام ، جذاب ، با اعتماد به نفس ، غمگین و بسیاری دیگر از احساسات نقش مهمی داشته باشند.

طبق نتایج یک مطالعه پیمایشی ، اکثر زنان در گروه های سنی مختلف اظهار داشتند که راه رفتن با رایحه عطر نسبت به قدم زدن بدون عطر احساس اعتماد به نفس بیشتری دارند. این بخاطر این است که؛ این از طریق ارتباط حس بویایی ما با سیستم لیمبیک که از طریق آن خاطرات و احساسات مدیریت می شود ، توضیح داده می شود.

احساساتی که بوها به ما احساس می دهند ، می توانند با توجه به خاطرات و سوابق حافظه ، احساسات مختلفی را نیز تحریک کنند. همه رایحه ها احساسات یکسانی را در هر فرد ایجاد نمی کنند. در این مرحله ، چگونگی ارتباط عطرها با سطح احساسات شما مهم می شود. نه فقط افراد ؛ همچنین تمایزهای بویایی وجود دارد که ممکن است از اختلافات فرهنگی بین ملت ها ناشی شود. به عنوان مثال ، در نروژ ، محصولات تمیز کننده معمولاً بوی کاج می دهند. رایحه لیمو بیشتر در اروپای مرکزی ترجیح داده می شود. با پایین آمدن به سمت جنوب ، عطر و بوی طراوت با اسطوخودوس به عنوان رایحه سوم جایگزین می شود.

 

در عطر و ادکلن

مطالعات نشان می دهد که زنان حس بویایی بهتری نسبت به مردان دارند.

در دوران باستان ، از عطر نه تنها برای بوی مطبوع بلکه به عنوان محصولی برای پنهان کردن بوی بدن استفاده می شد. در گذشته وقتی بوی شهری به ابعادی غیر قابل تحمل می رسید ، عطرهایی پخش می شد و روی دستمال هایی که در جیب بودند حمل می شد و این دستمال های معطر وقتی در محیط بوی بد پیدا می شدند ، بو می شدند.

به دلیل الکلی که وجود دارد نباید عطر را مستقیماً روی مو پاشید. پس از استفاده از مرطوب کننده ، باید آن را در مناطق "نبض" مانند گردن یا مچ دست قرار دهید. سطح پوست مرطوب کمک می کند تا رایحه بیشتر روی پوست بماند.

ساختار عطرها: نت بالا ، نت قلب و نت پایه

عطرها ساختاری دارند که با ترکیبات پیچیده ای از نت های بالا ، نت های قلب و نت های پایه ایجاد شده است. نت های اصلی شامل مخلوط هایی است که بوی آنها در ابتدا آشکار می شود و به سرعت از بین می رود. نت های پایه شامل رایحه های طولانی و ماندگار هستند. بنابراین ، آزمایش های کوتاه مدت ما در هنگام انتخاب عطر نمی تواند ایده کافی در مورد تأثیر واقعی عطر به ما ارائه دهد. علاوه بر این ، مالش عطر بر روی مچ دستان در طی آزمایشات ، مخلوط کردن عطر با روغنهای بدن خودمان می تواند بوی اصلی عطر را مخدوش کند.

عطرها این محصول پس از عینک و کیف در بین پرفروش ترین محصولات مارک های لوکس مانند Chanel ، Dior ، Kenzo ، Issey Miyake ، Gucci ، Chloé ، Burberry که صنعت مد را رهبری می کنند نشان داده شده است.

  • یاسر موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی