آموزش نوین آیلتس

آموزش ترفند های آیلتس با جدیدترین متود های آموزشی

آموزش نوین آیلتس

آموزش ترفند های آیلتس با جدیدترین متود های آموزشی

راهکاری جذاب برای تقویت مهارت های لیسنینگ

مقدمه تقویت مهارت های لیسنینگ 

امروزه یادگیری زبان انگلیسی به یکی از محبوب ترین و در عین حال مهم ترین فعالیت های جامعه تبدیل شده است. به طوری که بیشتر جوانان و حتی تعدادی از بزرگسالان به دنبال یادگیری این مهارت هستند. 

اگر چه یادگیری زبان انگلیسی کار بسیار سختی نیست، اما باز هم زبان آموزان در این مسیر پر پیچ و خم با چالش هایی روبرو هستند که آن ها را از یادگیری موثر زبان انگلیسی باز می دارند. 

گروه آموزش زبان انگلیسی ما تصمیم گرفت تا یکی از روش های جذاب برای تقویت مهارت های لیسنینگ را به شما معرفی کرده و به شما کمک کند تا زبان انگلیسی را با لذت و سرگرمی یاد بگیرید. 

 

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره بخش های مختلف آزمون آیلتس کسب کنید می توانید روی لینک کلیک کنید. 

 

تکنیک سایه چیست؟

یکی از جالب ترین تکنیک ها برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی تکنیک سایه می باشد. این تکنیک تاثیر مستقیمی بر مهارت های لیسنینگ شما دارد. تنها وسایلی که برای انجام این تکنیک نیاز دارید یک تلفن همراه و یا MP3 player می باشد. 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فایل صوتی مانند موسیقی، اخبار، برنامه های رادیویی و ..... پخش کرده و به ان گوش کنید. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که نیازی نیست به تک تک کلمه ها گوش کرده و سعی کنید که معنی آن ها را به صورت دقیق متوجه شوید. حتی نیازی نیست که کلماتی که یاد ندارید را یادداشت کرده و بعدا معنی آن ها را در دیکشنری پیدا کنید. 

 

برای آشنایی با دیگر روش های تقویت مهارت های زبان انگلیسی می توانید روی لینک کلیک کنید. 

 

زمانی که شما این فایل صوتی را پخش می کنید، باید فقط به آن گوش کنید. یعنی نیازی به تمرکز نیست. شما می توانید این کار را هنگام ورزش، در باشگاه، در تاکسی، در اتوبوس، حین انجام کار و ..... انجام دهید. زیرا زمانی که به این فایل ها گوش می کنید، تاثیر غیرمستقیمی بر ضمیر ناخودآگاه شما دارد و باعث می شود به مرور زمان گوش شما آشنایی بیشتری با لهجه و لحن زبان انگلیسی پیدا کند. 

انجام دادن مکرر این کار در بازه زمانی طولانی مدت به شما این اجازه را می دهد تا پیشرفت خود را در زمینه مهارت های لیسنینگ به وضوح مشاهده کنید. 

زبان آموزان زیادی وجود دارند که از این تکنیک استفاده کرده و بعد از مدتی از نتایج به دست آمده راضی بوده اند. اگر شما هم قصد دارد تا در مهارت های لیسنینگ خود پیشرفت کنید، توصیه می کنیم حتما از این تکنیک استفاده کنید. 

 

اگر می خواهید مهارت های رایتینگ آیلتس خود را بهبود ببخشید توصیه می کنیم مقاله دریافت نمره 7 رایتینگ آیلتس را مطالعه فرمایید. 

  • یاسر موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی